خبر مهم آموزش و پرورش | فرهنگیان هر چه سریع‌تر به این سامانه مراجعه کنند + جزییات

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سامانه ثبت‌نام اسکانِ تابستانه فرهنگیان باز شده است و ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
خبر مهم آموزش و پرورش | فرهنگیان هر چه سریع‌تر به این سامانه مراجعه کنند + جزییات
کد خبر : ۶۸۴۹۸

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سامانه ثبت‌نام اسکانِ تابستانه فرهنگیان باز شده است و ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش این طرح ویژه فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنها است و فرهنگیان شاغل و بازنشسته رسمی، پیمانی و قراردادی، همچنین مدارس غیردولتی و کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از ادارات مناطق، امکان استفاده از طرح را دارند.
۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است و حدود ۷ هزار نفر فرهنگی به‌عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند.
ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری است و در ثبت‌نام غیرحضوری فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها بعد از احراز هویت، ثبت‌نام و برای رزرو اتاق اقدام کنند.
متقاضیان با مراجعه به ستاد‌ها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند برای به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد در صورتی که ظرفیت مراکز پس از ثبت نام فرهنگیان، امکان خدمات‌دهی به قشر‌های دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری، کشوری، افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان و کسانی که پارسال ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، وجود دارد.

حسنعلی محمدی رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش فارس گفت: ۵۵۰ کلاس برای اسکان تابستانه فرهنگیان در شیراز آماده سازی شده است.
وی افزود: تنها پایگاه اسکان تابستانه شهرستان شیراز در خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان در دبستان ابوریحان بیرونی مستقر شده و تا ۱۵ شهریور پذیرای فرهنگیان است.

محمدی افزود: پارسال بیش از ۸۰۰ هزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۲۲۸ هزار خانواده فرهنگی در مدارس فارس اسکان داده شدند.
رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: استان فارس پارسال رتبه نخست رزرو در سامانه اسکان آموزش و پرورش را به خود اختصاص داد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر